Generalforsamling 1995

Beretning ved Maglebrænde Beboerforenings Generalforsamling 20-9-95.
Så er der gået et år igen, foreningen har nu bestået i 13 år, vi har 167 medlemmer, og vi har stadig det samme kontingent, som for 13 år siden, så det er heller ikke prisen , der er afskrækkende.
Vi deler et blad om til alle, hver gang vi har noget at fortælle om, hvad der foregår i Forsamlingshuset, det er jo vort hovedformål at drive det, og det klarer vi også meget godt, når vi selv skal sige det,-- gratis frivilligt arbejde er ikke det værste , man har, hvis noget skal fungere,--- og der er mange foreninger og private, der bruger huset til mødre og fester af forskellig art.
ialt har det været brugt 287 gange i 1994 heraf er 57 private fester, der har været 8025 deltagere ialt eller 28 i gennemsnit pr. gang.
Vores egen forening har som de foregående år haft Hobbymarked, Fastelavnsfest for børn og vi har spillet dilettant, og nu i søndags havde vi et Kram-Høst-og Havemarked,- det var regnvejr og der var ikke så mange købere, som der plejer at være til vort loppemarked, men der var kræmmere nok med masser af ting og sager , jeg ved ikke, hvad de fik solgt, jeg solgte planter ude i regnvejret, og jeg var godt tilfreds med salget, resten af planterne har jeg plantet herude i haven, så vi har noget til vaserne her i huset i de næste år.
Vi har ikke foretaget de store ting med at forbedre huset i det forløbne år. Vi har fået lavet et gulv til scenen, så det er lidt mere stabilt , end de bordplader vi ellers lavede det af.Så er der jo den almindelige vedligeholdelse, og i denne uge skal maleren tapetsere i den store sal og lakere gulvet, men det med gulvet er jo noget der sker hvert år, det slider hårdt på det med al den dansen, der er, til fester og folkedans m.m.
Vi prøver på at spare penge sammen til engang i fremtiden at renovere toiletterne og få lavet et handicaptoilet, men der skal mange penge til, så der går nok et par år endnu, inden det bliver til noget. Men vi arbejder støt videre , og jeg vil slutte med at sige tak til alle, der har hjulpet til i det forløbne år -- og god arbejdslyst i det næste år. Tak for nu.